Laat jouw organisatie of merk groeien én maak echt impact!
Wij zorgen dat je strategische koers niet alleen ambitieus is, maar ook uitvoerbaar en toekomstgericht.
Met een creatieve en mensgerichte aanpak zetten we concrete stappen naar vernieuwing. Samen brengen we jouw merk naar het volgende niveau.
Een sterk merk begint bij de bron: "dé identiteit"
Een sterke merkidentiteit is het fundament van elke succesvolle organisatie. Het maakt helder wie je bent, waarom je ertoe doet en hoe je relevant blijft voor je doelgroep. BRON helpt je dit fundament scherp te stellen en strategisch te benutten.
Over Bron
Merkidentiteit
Ieder merk heeft baat bij een duidelijke merkidentiteit. Niet alleen voor de ondernemer of eigenaar, maar ook voor de onderneming zelf en het personeel.
Een merkidentiteit wordt gedefineerd in verschillende onderdelen en wordt vastgelegd in een brandbook. Onderdelen zoals de missie, visie, kernwaarden, tone-of-voice, archetype, waardepropositie en merkpositionering en uiteraard de huisstijl, maken een brandbook een uiterst waardevol document voor iedere onderneming. Toekomstige keuzes worden gemaakt op basis van de merkwaarden.


Storytelling
Elk merk begint met een verhaal. Een verhaal begint uit een idee en wordt steeds duidelijker en enthousiaster vertelt. Hoe eerlijker en consequenter het verhaal wordt verteld, des te meer geloofwaardigheid krijgt een merk.
Positionering
In welke branche je ook opereert, er zijn altijd klanten én concurrenten. Maar al te vaak worden deze twee categorieën onderschat, en is de werkelijkheid hard. Door de markt en je doelgroep te analyseren, bespaart energie, tijd en geld.


Strategie
Met alleen een merk of verhaal ben je er niet. Wil je impact maken dan vraagt dat om strategische keuzes. Bij een strategie is het belangrijk om je speelveld te kennen waarin je opereert. Op basis van alle kennis die er is ontwikkel je een merk-strategie, welke kan bestaan uit een communicatie- of marketingstrategie.
Activatie
Nu je merk, je verhaal, je doelgroep, je positionering en je strategie duidelijk zijn, moet je merk geactiveerd worden. Ook daarbij komt het nodige kijken, budgetten, doel van je boodschap en wat zijn de return-of-investments. Zelfs wanneer resultaten achterblijven is het nodig om alle facetten van je strategie opnieuw te bekijken.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Maak geheel vrijblijvend een kennismakingsgesprek.
BRON MERKSTRATEGIE
Telefoon: (06) 29 62 65 42
Email: ronald@bron-merkidentiteit.nl